Tuesday, May 4, 2010

kavvõndahe kaonu

Eelmidse posti tei ma talvõ algusõn, täämbä om joba sykäv kevväi roheliidsi puulatvuga´. Kalõdast maast tihkõ lumõkihi all om saanu´ ellusj kihä, millel kangõ kihu päävä poolõ nõsta´. Kõgõst tuust om myydä rohkõmp q 100 päivä, a q ma kallendrit ei kae´, siss vahepäälset aigu ei näe´ - & eeläne kallõ talv tulõ jäl´ mu mano´.
Nii om ka kõiki muie ammu´kaonuisi piltega´. Olliva nuu´ siss puul, 15-17 vai 30 aastat tagasi, ommava nää´ õx nisama värvilidse´ nigu syndymise aolgi. & kõiki noide pilte pääl om roheline, häicev maa.
A inemiisi, eriti väixide laciga´ om hoobis tõnõ ooper. Näide pildi´ ei jää´ su mällu nigu mõni suurõperäne loodusõpilt. Paistus, nigu lacõ´ kasusi ka su meelen edesi nigu periselun, kos väiko vynys pikembäs, asakõsõ´ annat ärä´ & eluruumgi saa ao joosul hoobis tõsõ näo, nigu timä kasusi yten laciga´.
Mul om praegu haruldanõ võimalus hoolicõda vascyndyny lacõ iist. Sääne lac om eriliselt armas uma väiko kogu & tõistmuudu näo peräst. Qigi tä om mul 4. lac, ei olõ tõisist jääny´ ilusit värviliidsi titapilte mällu - q fotomassina ei avida, om seogi väikogõnõ varsti meelest kaonu, nii nigu juhtu tõisiga´. & asõmõl om jäl´ yc suur & ikäv inemine ummi umaperäde 6 su, vanõmba, yten antuisi viq & kasvatuspraagiga, irw.
A q ma taha midagi õigõlõ tetä´ vai võlssitettyt paranda, siss piät mul silmä all olõma mitukymmend aastat aigu kõrraga, mitte ycindä täämbädse päävä valgus.
Nii ilma mälupildeldä ei olõ´ inemisel sisemist ruumi. Nii, nigu väega lyhinägelik inemine ei näe´ ruumi, ei saa´ ka ilma aigu nägemäldä´ õigõlõ toimõtada. Ka väiko asi taht ette & takka kaemist.

4 comments:

  1. Kes Sa oled? Mul on tunne nagu oleksin Sind kohanud? Sõbralikeis suheteiski olnud. Aga võib-olla ka mitte. Märksõnadena pakun välja: Võru, karate? Vabandust "mullikeste" pärast, kui Sa pole see, kelleks Sind pean?

    ReplyDelete
  2. Jah, Võrus karates kohtusime ning hiljem rääkisime mõnevõrra juttu ka Tartus minu äbariku- ning Sinu maalitudengiaastatel. Mu nimi on A.
    Tundsin Su ära Isetegija ilusast plogist ning nyyd sama nimega wordpressi plogist lapse pildi järgi. Palun vabandust, kui ma Sind ehmatasin, aga rõõm näha võttis igasuguse kriitikameele ning diskreetsuse. Kahju, kui sa pidid minu pärast oma plogi kustutama või muidu eraelu korrigeerima, sest ma ei harrasta mingit laadi kiusamist. Veelkord - Sul on nii nummi kirjastiil, väga visuaalselt mõjuv, ning Sind mõnevõrra teades ilmus selle taha ilus lumehelbesarnane mõttemaailm. Päriselu on muidugi midagi muud, ma ei pyyagi seda mõjutada. Parimat teile.

    ReplyDelete
  3. Oh, mis Sa nüüd. Mul oli plaan kord worldpressi üle kolida, aga jäi poolikuks. Nüüd, kui Su kommentaari nägin, mõistsin, et worrldpressi asi ikkagi eksisteerib. Ootan Sind külastama oma päris blogi. Hoiame sidet, vähemasti virtuaalseltki.

    ReplyDelete
  4. Ahjaa, kui rumal ja egoistlik minust, et ma Sulle lapse sünni puhul õnne ei soovinud. Palju tegemisi Sul! Nii mitu blogi ka pidada! Tubli oled!

    ReplyDelete